E-commerce producenta - własny sklep internetowy.

Uruchomienie i prowadzenie sklepu internetowego dla producenta jeszcze nigdy nie było tak proste.

O usłudze

Stworzymy i poprowadzimy sklep internetowy dla Twojej marki. Dzięki pełnej obsłudze zewnętrznej: pakowaniu, wysyłce, obsłudze Klienta, działaniom e-marketingowym - jedyne zaangażowanie Producenta sprowadza się do analizy wyników sprzedaży.

Jak to działa?

Wdrożenie
e-sklepu:

- projektowanie funkcjonalności i grafiki
- wdrożenie i konfiguracja oprogramowania
- hosting
- integracja z Partnerem Handlowym

Prowadzenie
e-sklepu:

- magazynowanie produktów,
- wysyłka i realizacja zamówień,
- obsługa reklamacji i zwrotów
- komunikacja i doradztwo dla Klientów

Marketing
i generowanie sprzedaży:

- pozycjonowanie w Google
- content marketing
- mailing / marketing automation
- obsługa graficzna
- aktywizacja Klientów

Wdrożenie e-commerce: Etapy prac

Strategia

Stworzymy strategię e-sprzedażową i koncepcję marketingową dla e-sklepu Twojej marki.

Grafika

Przygotujemy estetyczny i nowoczesny projekt graficzny sklepu, dostosowany do urządzeń mobilnych.

Oprogramowanie

Wdrożymy nowoczesne, wydajne oprogramowanie z funkcjami e-marketingowymi, ułatwiającymi prowadzenie promocji i generowanie sprzedaży.

Integracja
techniczna

Zintegrujemy Twój sklep z Partnerem Handlowym oraz z narzędziami e-marketingowymi (Google, porównywarki cen, e-mailing, marketing automation).

Obsługa
Klienta

Stworzymy i obsłużymy kanały komunikacji z Klientem e-sklepu - e-maile, infolinię i livechat.

Kwestie
prawne

Zapewnimy pełną obsługę prawną e-sklepu - umowy handlowe, regulamin, polityka prywatności, RODO.

Dedykowany E-commerce Manager

Projekt poprowadzi osoba z co najmniej 5-letnim doświadczeniem w zakresie wdrażania oprogramowania, dysponująca szeroką wiedzą z zakresu technologii, e-marketingu oraz farmacji. Jest oddelegowana do konkretnego projektu - prowadzi go, konsultuje i wspiera w każdym aspekcie. Gwarantujemy szybki kontakt telefoniczny, skype, czat czy e-mail.

Korzyści

Brak zaangażowania

Logistykę, obsługę Klienta i e-marketing prowadzą doświadczeni Partnerzy.

Nowy kanał sprzedaży

Wysokomarżowy, o bardzo dużym potencjale i dynamice wzrostu.

Korzyści marketingowe

Budowanie bazy danych, relacje z Klientami, badania konsumenckie.

Pytania i odpowiedzi

Po co uruchamiać własny sklep producenta?

Ze względów handlowych (nowy, wysokomarżowy kanał sprzedaży), dystrybucyjnych (e-commerce dociera w każdy zakątek kraju) oraz marketingowych (budujemy nowy kanał komunikacji z Klientami, tworzymy bazę danych oraz nawiązujemy relacje).

Dlaczego warto otworzyć e-sklep w tym modelu?

Nasz model działania zapewnia producentowi pełny zakres usług związanych z uruchomieniem i prowadzeniem sklepu. Nie ma potrzeby tworzenia osobnego działu, magazynu czy procedur. Za handel i promocję sklepu w internecie odpowiada jeden Partner.

Ile osób będziemy musieli zaangażować do obsługi e-sklepu?

Zazwyczaj ani jednej. Zdecydowaną większość prac jesteśmy w stanie zrealizować kontaktując się z obecnie zatrudnionym personelem (product managerowie, handlowcy) oraz współpracującymi agencjami.

Jakie są pełne koszty uruchomienia i obsługi sklepu?

Koszty są uzależnione od zakresu prac. Są one jednak znacznie niższe niż uruchomienie placówki tradycyjnej, lub - odnosząc do przedstawicieli handlowych - kosztów ich zatrudnienia i utrzymania.

Chcę poznać szczegóły wdrożenia sklepu internetowego dla mojej firmy.