E-commerce producenta - własny sklep internetowy.
Uruchomienie i prowadzenie sklepu internetowego dla producenta jeszcze nigdy nie było tak proste.
O usłudze
Stworzymy i poprowadzimy sklep internetowy dla Twojej marki. Dzięki pełnej obsłudze zewnętrznej: pakowaniu, wysyłce, obsłudze Klienta, działaniom e-marketingowym - jedyne zaangażowanie Producenta sprowadza się do analizy wyników sprzedaży.
Jak to działa?
Wdrożenie e-commerce: Etapy prac
Strategia
Stworzymy strategię e-sprzedażową i koncepcję marketingową dla e-sklepu Twojej marki.
Grafika
Przygotujemy estetyczny i nowoczesny projekt graficzny sklepu, dostosowany do urządzeń mobilnych.
Oprogramowanie
Wdrożymy nowoczesne, wydajne oprogramowanie z funkcjami e-marketingowymi, ułatwiającymi prowadzenie promocji i generowanie sprzedaży.
Integracja
techniczna
Zintegrujemy Twój sklep z Partnerem Handlowym oraz z narzędziami e-marketingowymi (Google, porównywarki cen, e-mailing, marketing automation).
Obsługa
Klienta
Stworzymy i obsłużymy kanały komunikacji z Klientem e-sklepu - e-maile, infolinię i livechat.
Kwestie
prawne
Zapewnimy pełną obsługę prawną e-sklepu - umowy handlowe, regulamin, polityka prywatności, RODO.
Dedykowany E-commerce Manager
Projekt poprowadzi osoba z co najmniej 5-letnim doświadczeniem w zakresie wdrażania oprogramowania, dysponująca szeroką wiedzą z zakresu technologii, e-marketingu oraz farmacji. Jest oddelegowana do konkretnego projektu - prowadzi go, konsultuje i wspiera w każdym aspekcie. Gwarantujemy szybki kontakt telefoniczny, skype, czat czy e-mail.
Pytania i odpowiedzi
Po co uruchamiać własny sklep producenta?
Ze względów handlowych (nowy, wysokomarżowy kanał sprzedaży), dystrybucyjnych (e-commerce dociera w każdy zakątek kraju) oraz marketingowych (budujemy nowy kanał komunikacji z Klientami, tworzymy bazę danych oraz nawiązujemy relacje).
Dlaczego warto otworzyć e-sklep w tym modelu?
Nasz model działania zapewnia producentowi pełny zakres usług związanych z uruchomieniem i prowadzeniem sklepu. Nie ma potrzeby tworzenia osobnego działu, magazynu czy procedur. Za handel i promocję sklepu w internecie odpowiada jeden Partner.
Ile osób będziemy musieli zaangażować do obsługi e-sklepu?
Zazwyczaj ani jednej. Zdecydowaną większość prac jesteśmy w stanie zrealizować kontaktując się z obecnie zatrudnionym personelem (product managerowie, handlowcy) oraz współpracującymi agencjami.
Jakie są pełne koszty uruchomienia i obsługi sklepu?
Koszty są uzależnione od zakresu prac. Są one jednak znacznie niższe niż uruchomienie placówki tradycyjnej, lub - odnosząc do przedstawicieli handlowych - kosztów ich zatrudnienia i utrzymania.