Marketing sklepu internetowego

Wdrażamy skuteczne narzędzia promocji dla e-commerce. Budujemy lojalność Klientów. Zwiększamy sprzedaż.

Zapytaj o ofertę

O usłudze

Zdecydowana większość sklepów nie sprzedaje, ponieważ nie prowadzi efektywnych działań marketingowych. Usługa e-commerce management to kompleksowe zarządzanie marketingiem i promocją e-sklepu, budowanie i zarządzanie bazą Klientów oraz generowanie zamówień.

Co robimy?

Wzrost odwiedzalności

Wdrażamy i optymalizujemy kanały pozyskiwania Klientów (SEO, porównywarki, social media, content marketing).

Zwiększenie ilości zamówień

Kreujemy i nadzorujemy działania marketingowe na stronie - obniżki cen, ekspozycje produktów, kody rabatowe.

Budowa lojalności Klientów

Budujemy relacje ze stałymi Klientami - wykorzystując newsletter, wiadomości sms oraz marketing automation.

Analiza i optymalizacja

Badamy efektywność wszystkich działań, optymalizujemy budżety marketingowe, poprawiamy opłacalność z inwestycji.

Dedykowany E-commerce Manager

Do każdego projektu dedykujemy e-commerce managera z co najmniej 5-letnim doświadczeniem, który zarządza i prowadzi projekt. Systematycznie i na bieżąco ustala z Klientem zakres działań, poszukuje nowych form promocji, doradza i rekomenduje.

Zapytaj o ofertę

Etapy współpracy

  • 1

    Audyt / Diagnoza

    Prowadzimy analizę e-sklepu w 15 obszarach. Zadajemy ponad 180 pytań o oprogramowanie, ofertę handlową, marketing i relacje z Klientami.

  • 2

    Strategia promocji

    Na podstawie diagnozy przygotowujemy wykaz rekomendowanych zmian oraz ustawiamy je w kolejności od najważniejszych.

  • 3

    E-marketing

    Wdrażamy i koordynujemy działania e-marketingowe. Śledzimy trendy rynkowe i poszukujemy nowych rozwiązań.

  • 4

    Analiza i optymalizacja

    Systematycznie analizujemy opłacalność poszczególnych narzędzi. Efektywne rozwijamy, nieopłacalne – zamykamy.

Jakie prace wykonamy?

Spośród szerokiego wachlarza możliwości, dobierzemy te, które najlepiej wpłyną na sprzedaż w Twoim sklepie.

MARKETING W WYSZUKIWARKACH

Pozycjonowanie w Google oraz kampanie linków sponsorowanych.

E-MAIL MARKETING

Projektowanie i wysyłka newsletterów. Marketing sms.

PORÓWNYWARKI CEN

Strategie cenowe, monitoring konkurencji, poprawa efektywności.

CONTENT MARKETING

Tworzenie artykułów, poradników i infografik.

SOCIAL MEDIA

Komunikacja w mediach społecznościowych.

REMARKETING

Powracanie Klientów, odzyskiwanie koszyków, wzrost konwersji.

MARKETING AUTOMATION

Automatyzacja działań marketingowych i sprzedażowych.

ANALITYKA

Analiza, wyciąganie wniosków, optymalizacja.

Referencje

Osoba opiekująca się moim sklepem posiada szeroką wiedzę z zakresu e-marketingu i sprzedaży online. Efektywnie wspiera mój biznes na zasadzie outsourcingu, co jest dla mnie korzystniejsze, niż zatrudnianie pracownika na etacie.

Jacek

Menadżer

Współpraca w zakresie zarządzania i promocji e-commerce jest bardzo efektywna i pozwala nam systematycznie poszerzać zakres działania, pozyskiwać nowych Klientów i zwiększać sprzedaż.

Jakub

Kierownik apteki

Szczególnie cenimy sobie wiedzę i dostępność e-commerce menadżera, który cierpliwie odpowiada na wszystkie nasze pytania i doradza efektywne rozwiązania. Model współpracy jest nowoczesny i godny polecenia.

Agnieszka

Właściciel sieci aptek

Darmowa diagnoza e-commerce dla Twojego sklepu bez żadnych zobowiązań.